jueves, 9 de enero de 2020



                                                        TRADICIONS NADALENQUES 

El 24 per la nit sempre fem el amic invisible a casa de la meva àvia  i els regals els posem a sota del caga tió i fem el caga tió. I a les dotze de la nit obrim els regals que ens ha deixat el Pare Noel.


El 25 per la tarda sempre anem a casa de la prima de la meva mare i estem allà tota la tarda menjant torrons i fruits secs i a las nou dinem,aquest any no ho hem pogut fer perquè el pare de la prima de la meva mare estava a l'hospital.
El 26 anem a casa de la meva tieta i mengem pollastre amb pinyons i estem tota la tarda jugant a la baralla espanyola.

El 31 anem a casa de la meva a àvia a dinar i sempre portem la roba interior de color vermell.

 L'1 sempre anem a patinar sobre gel amb uns amics dels meus pares i els seus fills.

Portem uns anys que el 5 per la tarda ens muntem a una carrossa que durant uns mesos abans el meu pare i uns amics seus fan la carrossa i les disfresses i el dia 5 per la tarda anem per tot Sant Boi amb moltes més carrosses tirant caramels.
 
Quan acabem de donar la volta per Sant Boi anem a la meva casa per dinar i a les dotze de la nit obrim els regals que ens han portat el Reis Mags.
El dia 6 pel mati sempre anem a un bar amb la família i després anem a casa de l'àvia per seguir obrint els regals que deixen allà, sempre els deixen colgats en l'arbre que té la meva àvia a la terrassa.
I aquestes son les tradicions nadalenques que té la meva família. 
 

4 comentarios: